12 Rules for succes

WIllem OudemansUncategorized0 Comments

  1. Je kan niet tegelijk de goedkoopste en de beste zijn. Een klant interpreteert een lage prijs als een lagere waarde.
  2. Neem ruim de tijd voor een eerste kennismaking met een potentiële klant. Het gaat om het opbouwen van vertrouwen.
  3. Geef je klant een toekomst beeld. Laat ze zien wat je lange termijn plan is. Maak duidelijk wat de klant van je kan verwachten.
  4. Er is veel meer vraag naar specialisten. Kies een specifieke doelgroep en specialiseer je.
  5. “No Fear”. Wees niet bang om te falen. Neem risico’s, durf die grote stap te maken.
  6. Verkoop niet per uur. Je service is een oplossing voor een probleem. Verkoop die oplossing.
  7. Zorg dat je een ruim aanbod hebt in de service die je biedt.
  8. Je kan alleen geholpen worden als je precies weet wat je nodig hebt.
  9. Creëer een systeem, een proces en automatiseer.
  10. Meer tools in je toolbox. Staar je niet blind op een methode of oplossing.
  11. Durf om hulp te vragen.
  12. Als je geen plezier hebt in je wat je doet. Stop ermee!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *